Rychlý kontakt:

+420 776 077 842

Jak to funguje, krok za krokem:

Jak to funguje, krok za krokem:

Úvodní schůzka

Pro úspěšný start prodeje je nezbytné se společně poznat a pečlivě prodiskutovat Vaše přání, očekávání a požadavky. Budeme Vám bedlivě naslouchat, abychom dokázali navrhnout nejlepší možná řešení. Ze zkušenosti víme, že dobrá komunikace je základem perfektního výsledku. Vždy budete mít přehled o tom, co se v dané fázi obchodu děje. Následně si potvrdíme dohodnuté podmínky a odstartujeme celý proces prodeje Vaší nemovitosti. Setkání může proběhnout  v prodávané nemovitosti, u nás v kanceláři anebo klidně ve Vaší oblíbené kavárně. Většinou trvá do 45 minut, je nezávazné a zcela zdarma. Užijte si výhod spolupráce s námi.

Nábor a inzerce

Váši nemovitost připravíme k prodeji či k pronájmu tak, aby opravdu zaujala potenciální zájemce. Profesionální inzerce je pro samotný prodej velmi důležitá. Zajistíme nafocení, instalaci prodejní plachty, případně tvorbu 2D/3D půdorysu, videoprohlídku či homestaging.

Převezmeme od Vás potřebnou dokumentaci k nemovitosti a sestavíme plán prodeje i samotný inzerát. Inzerce bude prezentována na nejvýznamnějších realitních serverech i za využití neveřejné interní databáze konkrétních zájemců o koupi.

Zákonnou povinností již při zveřejnění nabídky je dnes i uvedení energetické třídy na základě tzv. průkazu energetické náročnosti budovy (PENB). Pokud jej nemáte, pomůžeme Vám jej zajistit.

Prohlídky

Nyní jsme ve fázi, kdy již Vaši nemovitost prezentujeme a nabízíme konkrétním zájemcům. Prohlídky vedou naši makléři vždy osobně, a to buď s Vaší účastí nebo bez ní. S vážným zájemcem vyjednáme nejlepší možnou prodejní cenu.

Díky svým dlouholetým obchodním zkušenostem dokážeme šetřit nejen Váš čas, ale hlavně Vás zbavit stresu z těchto schůzek a mnohdy nepříjemného jednání o ceně.

REZERVACE A PRÁVNÍ KROKY

Skvěle! Našli jsme pro Vás vhodného kupce. Díky spolupráci s advokátní kanceláří specializovanou na realitní právo proběhne příprava kompletní smluvní dokumentace na míru a zároveň realizace všech nezbytných právních a úředních úkonů potřebných pro zdárný prodej Vaší nemovitosti.

Prověříme Vám solventnost kupujícího a nastavíme vhodnou formu financování ve spolupráci se zkušeným hypotečním specialistou. Komunikujeme s katastrálním úřadem, zajistíme podání návrhu na vklad vlastnického práva do katastru nemovitostí. Opravdu se tak nemusíte o nic starat – stačí Váš podpis.

Předání a daně

A jsme ve finále. Kvalitní poprodejní servis je u nás samozřejmostí. Nemovitost osobně předáme za Vaší účasti novému majiteli a současně se postaráme o přepis energií i vypracování daňového přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí. Můžete tak v klidu přemýšlet, jak naložíte s penězi získanými prodejem Vaší nemovitosti.

Máte dotazy? Nezávazně nás kontaktujte:

* Vaše jméno
* Váš email
* Telefon
* Váš vzkaz
 
  Odesláním dotazu zároveň souhlasíte se zpracováním osobních údajů